Veelgestelde vragen
Zie instructievideo onderaan het portaal.
Er zijn meerdere redenen mogelijk waarom u geen toegang heeft tot het portaal, namelijk: 1. U bent niet bekend bij Gooi en Vechtstreek als ouder of kind. Indien u wel een bekende van Gooi en Vechtstreek bent, neem dan contact op met Jeugd en Gezin. 2. U heeft nog niet de juiste rechten gekregen vanuit Jeugd en Gezin. Neem dan contact op met Jeugd en Gezin.
Uw e-mailadres en telefoonnummer worden gebruikt om contact met u op te kunnen nemen, bijvoorbeeld als u een klacht heeft ingediend of als u een waardering heeft gegeven over ontvangen ondersteuning. Uw e-mailadres en telefoonnummer worden niet aan andere partijen doorgegeven.
Via het tabblad ‘mijn profiel’ kunt u uw emailadres en telefoonnummer wijzigen.
U kunt alleen deze gegevens aanpassen omdat de overige gegevens direct afkomstig zijn uit de Basisregistratie Personen. Deze gegevens worden 1x per 3 maanden opnieuw opgevraagd. Het kan dus zijn dat de gegevens niet helemaal kloppen als u bijvoorbeeld net verhuisd bent.
Het portaal haalt uw gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP). In het geval van de achternaam wordt uw geboortenaam opgehaald.
Staat uw vraag hier niet
tussen? Stel dan uw vraag
aan onze helpdesk
Instructievideo's