Helpdesk

 

Veelgestelde vragen

Als u 15 minuten niks doet in het portaal wordt u automatisch uitgelogd. Dit is een vereiste vanuit DigiD om uw persoonsgegevens te beschermen voor als u bijvoorbeeld vergeet uit te loggen op een openbare computer.

Neem contact op met de helpdesk via het contactformulier. Stuur altijd zoveel mogelijk informatie mee over de foutmelding die u krijgt. Hiermee kan de foutmelding sneller worden opgelost. Denk hierbij aan de volgende vragen:
- Waar klikt u op als u de foutmelding krijgt
- Op welk tijdstip klikte u op deze knop
- Wat voor een foutmelding krijgt u te zien
- Welke browser gebruikt u
- Werkte dit eerder wel bij u

Het portaal haalt uw gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP). In het geval van de achternaam wordt uw geboortenaam opgehaald.

 

Staat uw vraag hier niet
tussen? Stel dan uw vraag
aan onze helpdesk





Instructievideo's