Veelgestelde vragen
Voor vragen over DigiD moeten wij u doorverwijzen naar de website van DigiD. Hier kunt u in het menu klikken op Vraag en antwoord in het menu.
U kunt een DigiD account aanvragen voor uw kind. Dit moet u doen met het BSN van uw kind. U kunt de sms-authenticatie vervolgens aan uw eigen nummer koppelen. Het DigiD account van uw kind kan helaas niet gekoppeld worden aan uw eigen DigiD account.
Let op: Voor kinderen van 12 t/m 16 jaar is zowel toestemming nodig van het kind als van de ouders.
Let op: Kinderen vanaf 16 jaar mogen zelf beslissen over medische behandelingen. Het gezondheidscentrum is niet aansprakelijk voor de overdracht van de DigiD account gegevens van ouder op kind wanneer de 16 jarige leeftijd is bereikt, noch voor het controleren van de daadwerkelijke opdrachtgever achter het DigiD account bij gebruik van de online diensten.
Neem contact op met de helpdesk via het contactformulier. Stuur altijd zoveel mogelijk informatie mee over de foutmelding die u krijgt. Hiermee kan de foutmelding sneller worden opgelost. Denk hierbij aan de volgende vragen:
Het portaal haalt uw gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP). In het geval van de achternaam wordt uw geboortenaam opgehaald.
In geval van klachten willen we graag in een persoonlijk contact (via email of telefoon) de klacht bespreken en doornemen. Hiervoor is het nodig dat u bij het indienen van de klacht ook uw emailadres en telefoonnummer beschikbaar stelt.
Staat uw vraag hier niet
tussen? Stel dan uw vraag
aan onze helpdesk
Instructievideo's