Veelgestelde vragen
Via het tabblad ‘mijn profiel’ kunt u uw emailadres en telefoonnummer wijzigen.
Als u deze melding ziet moet uw aanmelding nog verwerkt worden door uw zorgverlener. Dit kan over het algemeen 2 werkdagen duren. Als uw aanmelding verwerkt is krijgt hier bericht van per email. Mocht dit proces langer dan 2 werkdagen duren kunt u contact opnemen met de helpdesk via het contactformulier.
Een eAfspraak is een fysiek consult dat u kan inplannen via het portaal. U gaat op de afgesproken tijd langs bij uw zorgverlener. eConsult is beveiligd mailen. U kunt dus een vraag stellen aan uw zorgverlener zonder langs te hoeven gaan. U krijgt dan binnen enkele werkdagen antwoord van uw zorgverlener. (U kunt maar 1 eConsult per 24 uur versturen.) Zowel eAfspraak als eConsult zijn niet voor spoedgevallen.
Het portaal haalt uw gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP). In het geval van de achternaam wordt uw geboortenaam opgehaald.
Als u 15 minuten niks doet in het portaal wordt u automatisch uitgelogd. Dit is een vereiste vanuit DigiD om uw persoonsgegevens te beschermen voor als u bijvoorbeeld vergeet uit te loggen op een openbare computer.
Voor vragen over DigiD moeten wij u doorverwijzen naar de website van DigiD. Hier kunt u in het menu klikken op Vraag en antwoord in het menu.
Neem contact op met de helpdesk via het contactformulier. Stuur altijd zoveel mogelijk informatie mee over de foutmelding die u krijgt. Hiermee kan de foutmelding sneller worden opgelost. Denk hierbij aan de volgende vragen:
- Waar klikt u op als u de foutmelding krijgt
- Op welk tijdstip klikte u op deze knop
- Wat voor een foutmelding krijgt u te zien
- Welke browser gebruikt u
- Werkte dit eerder wel bij u
Staat uw vraag hier niet
tussen? Stel dan uw vraag
aan onze helpdesk
Instructievideo's