Helpdesk

 

Veelgestelde vragen

Als u ondersteuning heeft van een zorgaanbieder, dan kunt u via ‘Het Digitaal Sociaal Plein’ zien welke ondersteuning op basis van een beschikking van de gemeente aan u is toegewezen. U kunt die ondersteuning waarderen en u kunt een klacht indienen. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van diverse rekenhulpen en andere sites op het gebied van vrijwilligerswerk, financiën en leren/ontwikkelen.

Als u via de website van de gemeente niet bij ‘Het Digitaal Sociaal Plein’ kunt inloggen, kan er op dat moment iets mis zijn met de verbindingen. Wij vragen u dan even te wachten en het opnieuw te proberen. Houden de problemen aan, dan willen we adviseren om contact op te nemen met de helpdesk van de gemeente. Zij helpen u dan verder.

Nee, dat kan niet via ‘ Het Digitaal Sociaal Plein’. U kunt in dat geval het beste contact opnemen met de gemeente waarvan u de beschikking heeft ontvangen en de nieuwe situatie aan hen voorleggen.

 

Staat uw vraag hier niet
tussen? Stel dan uw vraag
aan onze helpdesk

Instructievideo's