Veelgestelde vragen

 

Als u 15 minuten niks doet in het portaal wordt u automatisch uitgelogd. Dit is een vereiste vanuit DigiD om uw persoonsgegevens te beschermen voor als u bijvoorbeeld vergeet uit te loggen op een openbare computer.

Neem contact op met de helpdesk via het contactformulier. Stuur altijd zoveel mogelijk informatie mee over de foutmelding die u krijgt. Hiermee kan de foutmelding sneller worden opgelost. Denk hierbij aan de volgende vragen:
- Waar klikt u op als u de foutmelding krijgt
- Op welk tijdstip klikte u op deze knop
- Wat voor een foutmelding krijgt u te zien
- Welke browser gebruikt u
- Werkte dit eerder wel bij u

Voor vragen over DigiD moeten wij u doorverwijzen naar de website van DigiD. Hier kunt u in het menu klikken op Vraag en antwoord in het menu.

Zie instructievideo onderaan het portaal.

Het portaal haalt uw gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP). In het geval van de achternaam wordt uw geboortenaam opgehaald.

Via het tabblad ‘mijn profiel’ kunt u uw emailadres en telefoonnummer wijzigen.

Uw e-mailadres en telefoonnummer worden gebruikt om contact met u op te kunnen nemen, bijvoorbeeld als u een klacht heeft ingediend of als u een waardering heeft gegeven over ontvangen ondersteuning. Uw e-mailadres en telefoonnummer worden niet aan andere partijen doorgegeven.

 

Staat uw vraag hier niet
tussen? Stel dan uw vraag
aan onze helpdesk